18/05/2011

Fulya Yalezan Yılmaz kim?

Fulya Yalezan Yılmaz, İngiltere'de büyümüş ve tüm eğitim hayatını yurtdışında tamamlamış, güvenilirliği ve bilgili kişiliğiyle tanınmış profesyonel bir Eğitim Danışmanıdır.


Kent Üniversitesi’de Uluslararası İlişkiler lisans, Hertfordshire Üniversitesi’nde Uluslararası Hukuk lisansüstü eğitim almıştır. İngiltere’de T.C Londra Büyükelçiliği Basın Müşavirliği’ne bağlı görevinden istifa ederek, 2003 yılında Türkiye’ye yerleşmiştir.

İstanbul’da özel bir okulda müdürlük görevinin ardından 2007 yılından bu yana merkezi İngiltere’de bulunan Oxford Language Centre Uluslararası Sınama Kurumunun ülkemizdeki sınav merkezi yetkilendirme sorumlusudur.

Uzmanlık alanı YURTDIŞI olup, heryaşa uygun yurtdışı dil, sertifika, universite, staj, yazokulu gibi eğitim faaliyetleri ve programları hazırlar, özellikle dünya sıralamalarında en üstlerde yer alan Berkeley, Oxford, Yale gibi ünlü ve köklü üniversitelerin yaz okullarında Türk öğrencileri yerleştirir. Yılmaz öğrencilerine tavsiyede bulunduğu tüm eğitim kurumlarını yerinde görür, 20’nin üzerinde ülkede eğitim odaklı ziyaretlerde bulunmuştur.

İngiltere’ye bağlı British Council tarafından eğitimli ve belgeli bir danışman olarak, öğrencisinin beklentisine, kariyer haritasına ve profiline en özgün alternatifleri sunar.

Cambridge Üniversitesi CELTA diplomalı bir İngilizce öğretmeni olan Yılmaz, IELTS VE TOEFL öğretmekte, özel üniversitelere yurtdışı ilişkiler danışmanlığı yapmakta ve birçok Amerikan üniversitesinin ülkemizde temsilciliğini yürütmektedir.

Yılmaz ayrıca Özel Irmak Okullarında da Çevirmen/Danışman olarak görev almakta olup evli bir kız çocuğu annesidir. Fulya Yalezan Yılmaz İngilizce ve Almanca bilmektedir