19/04/2010

Eğer Başbakanı karşıma alabilseydim...

1. Neden dediğiyle yaptığının birbirini tutmadığını sorardım
2. Neden paraların küçülmesiyle paraüstünün sanallaştığını sorardım, yürürlükte kuruş göreniniz var mı?
3. Başörtülü eşleri sayesinde, yurtdışına her çıktığımda 'Türkiye'de kadınlar çalışabiliyormu? sen denize giriyormusun, içki yasakmış diye duyduk' gibi saçmalıklara beni maruz bıraktıkları için esefimi iletirdim.
4. Sanat ve kültüre önemin sadece fetih kutlamalarında havai fişek gösterisiyle verilemeyeceğini yüzüne vururdum.
5.2009 vergi rekortmenleri listesinde kaç tane akrabası ve arkadaşı olduğunu fosforlu kalemle işaretlemesini isterdim.
6. Yazarlarla, sarkıcı, radyocu, gazetecilerle değil, bu memleketi sırtlamış bizim gibi kobilerle biraraya neden gelmediğini sorardım.
7. Neden hep yandaş medyada gözüktüğünü sorardım. (Bakınız ATV)
8. Üniversitelerde neden eskisi gibi boy göstermediğini sorardım.
9. Almanya Başbakanına Türk Lisesi, ortaokulu vs için baskı yapmasının nedeninin artık Almanyada sömürecek üniversiteli Türk gençlerle doymayan cemaatinin baskısımı dır?
10. Ailecek sadece katıldıkları nikahlarla düğünlerle eğlenmelerinin 'evlilik kurumunu teşvik ve 3 çocuk' politikalarına ne kadar yaradığını sorardım. (nikahladığı çiftler kaç çocuk yapmış?)
11. Remzi Gür'ün benimde çocuğumu okutmasını sağlamasını isterdim. Malum dershane, okul masrafları artık yuva yıkıyor, can alıyor.
12. Çocuklarımı okutacağı taktirde kendisine 3 değil 30 çocuk vaadi verirdim!
13. TRT'ye bir de TRT Kadın kanalı açtırıp kadınların istedikleri gibi şekillenmelerini ne zaman yaptıracağını sorardım.