19/04/2010

Eğer ben başbakan olsaydım..

1. Kesinlikle ehliyet verme işini sadece üniversitelere akredite ederdim.
2. Kesinlikle Canada yada Finlandiye usulü yerleşimi teşvik ederdim, herkes Ankara'nin batısında oturacak!
3. Tebdili kıyafetle dolaşır halkın dertlerini kendi gözlerimle görürdüm.
4.Zırt pırt ABD'ye değil sine-i millete giderdim, en azından birşeyler vermez alırdım!
5.Trafikte döner kavşak kullanmayı magandalara canlı yayında şahsen öğretirdim! Kavşağa giren yol vermez, giren önce çıkar kardeşim!
6. Sakat ve engellileri sosyal yaşama ve sokağa kazandıracak tedbirleri alırdım (bakınız ingilteredeki kaldırımlar)
7. Çok konuşmaz, çok dinlerdim..
8. Çocuklarımı Remzi Gür değil Türkan Saylan okuturdu!
9. Okan Bayülgen'i TV'den men eder, sadece radyoya mahkum ederdim.
10.Her vatandaşın her sene en az bir kitap okumasını sağlamak için yasal zorunluluk getirirdim.
11. İngilizceyi gramersiz öğreticek, öğrenciyi araştırma düşünme ve yorumlamaya teşvik edecek, erken yaşta alan seçimi yapmasını sağlayacak eğitim sistemi getirirdim.
12. Yukarıdakilerin hiçbirini yapamasam da en azından yaptığımla dediğim bir olurdu.

Devam edecek....